10. jan. 2012

Ein+Ein=Berre Ein!!

Med seige armar tok du meg
og heldt di makt so fast.
Eg kunne ikkje gå frå deg
du var mi siste last.
I dine auge såg eg gøymd
som ingen visste om.
Den låg der, einsam og litt gløymd
og trudde ingen kom.
"Kva vil du meg?"- sa stemma di
den brast og gjekk i tu.
"Eg har vel ingenting å gi-
so gå din veg, og snu!!"
Men roleg strauk eg sjela di
og ba deg halda meg.
"Eg vil at du skal vera MI,
og aldri gå"- sa eg!
Med blikket fyld av motsetnad
du smaug di arm kring meg.
At du heldt meg, var alt eg bad
..no ser eg at du dreg.
Ditt mot var ikkje større enn
at du kom, tok- og gjekk.
No sit eg einsam att- igjen
di makt var alt eg fekk..
Styr kursen heim til hjartet ditt
du vesle, såre hùg.
Du har ein flik av hjartet mitt
..du veit det, ikkje jug!
Om du held blikket vendt mot hit
skal eg sjå rakt din veg.
Og gje deg sjangsen til ein bit
for eg har mot til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar