12. mars 2012

Sår svolt

Om eg ut i verda går,
kan eg nok få gnagesår.
Føtene dei verkar ille,
slik at eg må sitje stille.
Korleis skal eg DÅ gå fram?
Koma meg frå trappetram?
Leiga inn ein kar so sprek,
ein som meg på ryggjen tek?
Eller vil eg helst bli bòre,
på ei seng av hesjaskåre?
Lysta til å gå, er vekke.
Føtene dei feirar, frekke!
Kansje bør eg drukna dei?
Slik at knea òg går lei?
Heile kroppen jublar no,
når eg berre sit i ro.
Men- so rumlar det i magen,
gløymt vart mat i denne dagen!
Kva gjer eg med maten no?
..ser mitt gnagsår mot meg glo.
Får vel freista eitpar steg,
so eg over golvet dreg.
Kjenner smerta stikk som sylar,
inni meg ei stemme hylar:
"Ikkje gå, men set deg no!
Slik at såret ditt kan gro!!"
..svolten tapte denne runda,
prøvar att når eg har blunda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar